Mitt paket från Yves Rocher :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Mitt paket från Yves Rocher :)

Var & hämtade mitt paket från yves-rocher.se förut. Blev jätteglad för mina födelsedagspresenter! Roligt att ett företag ger bort sådant, man blir så himla glad. Fick en väldigt god parfym som egentligen kostar 399 kr (på hemsidan står det dock 239 kr). Sedan fick jag ett produktset som innehåller en parfymerad bodylotion & en liten parfym. Riktigt bra saker som luktar gott! Sist öppnade jag något som verkligen är av stort behov; en brun utan sol-lotion. Vill ni ha bra produkter som är billiga? Besök yves-rocher.se.





  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-07 kl.13:10:52
    Är det en go parfym? Den längst upp :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-07 kl.13:11:36
    YR är ett bra företag :):)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-07 kl.15:08:27
    Jag har inte använt den än, men den luktar gott iaf :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg