Min tid hos tandläkaren igår. ( )
Hem Om mig Kontakt

Min tid hos tandläkaren igår.

Igår var jag som ni vet hos tandläkaren, fast dom var vid vårdcentralen i Götene. Varför? Jo, för dom måste tydligen vara vid en vårdcentral om en patient ska få lugnande i sig. Och det fick jag igår. Jag fick dricka en liten drink som dom kallar det. Smakade för jävligt! Trodde fan att jag skulle spy direkt, men jag sköljde bort den värsta smaken med vatten. Kände mig trött direkt när jag drack skiten, men inte tillräckligt för att sluta vara nervös. Väntade 15 minuter & det blev inte direkt någon skillnad. Jag vet ju hur det är att ha Midazolam i kroppen, men denna gången kände jag inte igen det. Sköterskan bedövade högersidan i munnen på mig, både med salva & en spruta. Så väntade vi igen...

Men det hände inte så jättemycket mer, utan tandläkaren sa att vi testar ändå. Jag blev mer nervös än vad jag var tidigare. Fy fan tänkte jag! Dom lutade mig bakåt i stolen & så sa sköterskan att jag skulle slappna av. Så gjorde jag det & vipps så var jag borta i dimman. Minns att dom bad mig gapa & lite sådant skit, mer minns jag inte. Jag minns fan inte ens hur jag kom hem från vårdcentralen i Götene. Vet ju att pappa skjutsade mig, men jag hade varit helt borta enligt honom. Pappa hade till & med kört fel, haha.

Såhär såg mitt sms ut till pappa igår när jag ville bli hämtad:
image description



  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-03 kl.19:02:19
    Roligt sms :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-04 kl.19:52:45
    Du e knäpp ;)<3



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg