Lukasz kommer redan på fredag :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Lukasz kommer redan på fredag :)

Ändrade planer för nästa vecka. Min söta pojkvän skulle egentligen komma till mig på lördag. Men då bussarna går dåligt till Trollhättan från honom så blir det att han kommer på fredag. Jag är glad, Lukasz är glad. Det är perfekt! Fast det innebär att jag har en mindre dag att städa lägenheten. Och vet ni? Lukasz gillar att dammsuga, så han ska göra det. Haha, så knäppt.

  • 2012-03-25
  • kl.23:30:07
  • Kategori: Allmänt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-28 kl.09:33:36
    Det är skönt när killarna gillar att dammsuga! ;)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-28 kl.09:35:39
    Älskar bilden :D



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg