Jag som polis? ( )
Hem Om mig Kontakt

Jag som polis?

Varför vill så många att jag ska börja på Polishögskolan? Jag hatar poliser, dom är så jävla efterblivna. Kanske inte alla, men fan dom jag har träffat är idioter. Dom bryr sig inte, dom sviker & dom ljuger. Så varför skulle jag bli en jävla polis? Kanske för att förbättra ryktet, men hur lätt är det? Gürkan har ju snart gått klart på Polishögskolan & han ångrar inte att han har gjort det. Tror att Gürkan kommer bli en bra polis, men jag vågar inte säga för mycket. Han kanske också blir en elak häxa, haha? Men jag kommer inte hata lilla Gürkan, aldrig i livet. Har pratat mycket med honom om just Polishögskolan & han är mycket kunnig. Sedan behöver man inte massa betyg för att komma in där som min skola säger. FAN VAD DOM LJUGER! Behöver bara G i Svenska A, Samhäll A & Historia A. Har inte G i något, kanske får G i Svenska A snart om jag jobbar hårt. Men nej, jag vill nog inte bli polis.



  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-07 kl.15:01:29
    Måste du inte läsa på komvux först?
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-07 kl.15:02:02
    Du skulle passa som polis :)<3
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-07 kl.15:03:09
    Har själv velat bli polis o kämpade med kurserna man "var tvungen" till på gymnasiet... Men när jag väl skulle söka till polishögskolan så behövde man inte alls dom jag hade pluggat i :(
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-07 kl.15:07:07
    Jo, det måste jag göra? Det står till & med att jag måste läsa upp betygen?
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-07 kl.15:07:30
    Gymnasieskolorna i Sverige är som den jävla sjukvården!



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg