Ingen festmänniska längre? ( )
Hem Om mig Kontakt

Ingen festmänniska längre?

Är jävligt seg idag! Men skulle lika gärna kunnat gå ut ikväll. Är på bättre humör än igår. Typiskt. Stackars Melissa, stackars Aleks. Dom försökte få igång mig igår! Men eftersom jag skulle släppa ut hästarna idag så blev det typ ingen alkohol. Men vi hade faktiskt roligt, det nekar jag inte. Aleks fick mig att dricka champagne. Usch, vad äckligt! Gillar inte det... Men sedan fick jag i mig en öl?! Jag som hatar öl? Jag & Melissa drog hem vid 24-tiden i natt. Vi kollade på Karatefylla en stund & sedan drog hon hem till sig. Har varit många bättre kvällar i mitt liv...

image description

  • 2012-03-10
  • kl.18:45:00
  • Kategori: By night


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-16 kl.13:36:00
    Om du lägger festandet på hyllan ett tag så kanske du blir sugen på det igen :) Att göra samma sak varje vecka blir i slutet tråkigt. Hoppas det löser sig<3
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-16 kl.13:38:29
    Fin du är :D



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg