Införskaffat mig nytt smink. ( )
Hem Om mig Kontakt

Införskaffat mig nytt smink.

Idag var jag & mamma i Lidköping. Var tvungen att köpa en ny foundation & en ny mascara (även fast jag har över sju stycken). Drog till Åhléns, fast dom hade inte den foundationen som jag brukar ha. Men jag köpte samma märke & ungefär likadan. Dock var min nya utan mineraler. Sedan blev det en riktigt bra mascara, min favorit. Behövde även en rouge i brunt då jag inte gillar rosa. Men det var sjukt svårt att hitta en som passade mig. Så mamma tvingade med mig in på H&M där hon hittade en brun från deras egna märke. Och ja, deras märke SUGER! Men jag blev lite trött så köpte den rougen ändå. Kan säga nu att den verkligen är kass & det ser ut som om jag har målat krigsmålning i ansiktet.




  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-25 kl.22:38:16
    Den mascaran är goodie goodie :D



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg