Haters läser min blogg, varför? ( )
Hem Om mig Kontakt

Haters läser min blogg, varför?

Något jag stör mig på, men som jag inte kan hindra, är att haters läser min blogg. Då menar jag folk som har varit mina vänner, som jag dissat & som nu är fly förbannade på mig. Jag väljer mina vänner & jag väljer dom som är bra för mig. Om du inte är min vän längre så är du alltså inte bra för mig. Du kan vara en person som ljuger för mig, en rasist, en som tror att du äger mig, en som bara är allmänt störd. Ja, det finns många som jag dissat genom åren. Sedan stör jag mig jävligt mycket på att idioterna hälsar på mig på stan, när jag är till exempel med min mamma. Så jävla falskt!

Men det här med bloggen... Varför läser haters min blogg? För att hålla koll på mig? För att kunna sprida ut rykten? Jag vet inte. Men jag tycker det är jävligt lågt att följa någons blogg som man hatar. Dissar jag någon som har en blogg så skiter jag i att läsa den. Varför ska jag ägna tid åt en fitta? Tänk efter om jag är värd eran tid? För jag tycker att ni borde ta vara på tiden ihop med era vänner, om ni har några.

  • 2012-03-30
  • kl.00:33:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg