Hämtat mina studentkläder. ( )
Hem Om mig Kontakt

Hämtat mina studentkläder.

Har precis varit i skolan & hämtat mina studentkläder. Eller ja, det är inte klänningen. Men det kanske ni förstod? Det jag hämtade var en tröja, ett par mjukisbyxor & en t-shirt (som man fick på köpet). Alla sa att kläderna var mycket små i storlekarna, så jag valde XL. Men dom är för stora, haha. Det är i alla fall skönt att dom inte sitter åt. Så nu ska jag gå runt i mina tuffa studentkläder varje dag. Eller inte?

  • 2012-03-22
  • kl.13:43:49
  • Kategori: Skolan


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-25 kl.22:37:43
    Mjukis ska sitta löst :D
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-27 kl.14:30:07
    Hämtade mina igår, dom är riktigt sköna :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg