Hade hjälp i stallet igår. ( )
Hem Om mig Kontakt

Hade hjälp i stallet igår.

Lukasz följde med till stallet igår. Jag försökte att få upp honom på hästryggen, men han ville inte det. Vi sa att nästa gång så kanske han hoppar upp. Man kan ju alltid hoppas, haha. Men jag tog in Flisan för att ta bort broddarna. Dock satt dom alldeles för hårt för mig, så Lukasz fick skruva ut dom. Han fick loss alla & var inte ett dugg rädd heller. Grym kille det där! Flisan tackade med att försöka äta upp hans mobil, haha.

image description

  • 2012-03-16
  • kl.10:30:00
  • Kategori: Stallet


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-18 kl.11:33:44
    åh jag vill också ha en häst!! //http://hannelicious.webblogg.se
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-24 kl.22:21:45
    Säger ju att polacker är grymma i stallet! ;)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-24 kl.22:24:13
    Fin häst :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg