Brunett igen :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Brunett igen :)

Igår färgade jag håret brunt. Det var ett jävla bra tag sedan jag var brunett! Men när jag insåg att verkligen ALLA fjortisar häromkring var rödtottar så ville jag byta. Så blev en färg som heter Havana, var riktigt snygg faktiskt. Sedan går det röda igenom lite, så det blir mer liv i håret. Köpte även ett paket för att göra blonda slingor, men som det är just nu så trivs jag i det bruna. Vad tycker ni?




  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-04 kl.19:50:05
    superfint ;D
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-04 kl.19:50:54
    Du har alltid passat i brunt :)

    Tycker du ska ha det för alltid gumman<3
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-06 kl.12:57:39
    Men så fint :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg