Bästisch lever & är glad ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Bästisch lever & är glad ♥

Saknar min bästisch Melissa jättemycket. Dagarna blir så tråkiga utan henne. Ingen som hjälper mig att städa, ingen som sprutar ner mig med hemsk parfym & ingen som bränner maten. Kan hälsa till er som känner Melissa att hon mår bra. Pratade med henne idag på Skype. Livet leker i Albanien, haha. Men hon festar inget, utan jobbar hela tiden. Bra för henne!

När vi Skypade förut så berättade jag lite skvaller som hänt här i Valhall på senaste tiden. Tror ni inte att Melissa började gråta? Hon ville också vara en del i allt som händer här. Hon saknar till & med att våran granne slog till henne en kväll. Jag var också nära på att börja gråta, men jag var stark. Hatar att se när folk gråter, speciellt Melissa. Men hon längtar inte annars till Sverige. Samtidigt som hon längtar efter folket här. Just det, Melissas pappa sa hej till mig på Skype, haha. Så nu vet jag vem han är också. Saknar dig Bitch2, kom tillbaka ♥

Aldin, om du saknar din flagga så är den hos mig.

  • 2012-03-29
  • kl.01:14:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg