Bara sex veckor kvar... ( )
Hem Om mig Kontakt

Bara sex veckor kvar...

Kollade precis mitt schema för skolan. Har bara sex veckor kvar i den hemska skolan. Dock är det bara fem veckor som jag har lektioner. Sista veckan är helt tom, vilket är skönt. Tror dock att det är förberedelser & skit då. Inte jätteroligt, men sedan är jag FRI FRÅN UDDETORP! Många tror inte att jag gör något i skolan längre, men det gör jag. Jag jobbar hela tiden hemma & kämpar med religionen. Fast jag behöver inte kämpa, är ju väldigt duktig i det ämnet.

  • 2012-03-19
  • kl.13:14:46
  • Kategori: Skolan


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-23 kl.13:24:42
    Jag har kollat om jag ska gå på uddetorp, men det låter inte så bra så kommer nog välja sötåsen :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-27 kl.14:29:42
    Man märker att du inte gillar uddetorp :P



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg