Åhhhhh NORGE! ( )
Hem Om mig Kontakt

Åhhhhh NORGE!

Har precis suttit i en telefonintervju med Norge. Var så jävla nervös över att hon skulle börja snacka på engelska. Som ni vet har jag sjukt svårt med det språket, haha. Men hon pratade norska under hela samtalet & det gick riktigt bra. Alla ord förstod jag ju givetvis inte, men man förstår ändå. Hon ville att jag skulle komma & hälsa på där eftersom jag måste se om jag trivs. Annars är det ju ingen idé liksom?

Får jag jobbet i Norge på hästgården så får jag boende där, underbart. Kommer även ta med mig min älsklinghäst. För er som inte fattade vem det är så kan jag säga att det är Flisan. Vem annars? Kommer bli riktigt roligt om jag får jobbet. Dock är jag lite orolig över att jag kanske inte kommer tillbaka till Sverige. Ni får tvinga mig tillbaka i sådana fall, haha.


En gammal bild från Norge, då jag var i Geilo.

  • 2012-03-08
  • kl.15:00:04
  • Kategori: Jobb


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-09 kl.13:44:07
    Du kommer säkert få det jobbet :) Jag håller alla mina tummar o fingrar!
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-09 kl.13:44:40
    Kommer du fortfarande att blogga om du flyttar dit?
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-09 kl.13:52:19
    Det är klart att jag kommer! Varför skulle jag inte? Det är ju inte ett land utan el & datorer?
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-09 kl.13:52:53
    de e dyrt i norge :(
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-09 kl.13:53:36
    Ja bodde i norge när jag var mindre :) Trevligt land, men dyrt. Hoppas du får jobbet iaf :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-03-09 kl.13:54:11
    Ja, det är dyrt där. Men man tjänar ju bra också?



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg