1 dag kvar ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

1 dag kvar ♥

Ligger i sängen & smsar med min fina pojkvän. Om en dag så är han hos mig igen. Jag saknar Lukasz otroligt mycket! Det är svårt att förstå, eftersom vi inte känner varandra så bra än. Men det lär vi göra.

På fredag blir det spelkväll med alkohol. Vi ska spela ett spel där man ska förklara ord. Kanske blir lite svårt för Lukasz, men det är en bra övning också. Jag finns alltid där & hjälper till. Så är det alltid med mig. Jag är för snäll helt enkelt. Även mot folk som jag hatar. Måste bli ändring på det! Men nu var det inte sådant snack... Jo, vi ska ha en mycket trevlig fredag med trevliga människor. Jag, Lukasz, Sam, Milan, Martin med flera. Haha, jag kanske blir ensam tjej. Om inte Wozi kommer, & det hoppas jag.

  • 2012-03-29
  • kl.00:57:00
  • Kategori: By night





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg