En skum kille med skinnjacka. ( )
Hem Om mig Kontakt

En skum kille med skinnjacka.

Var lite skumt förut när jag & Aleks var på Willys. Det började med att vi handlade där inne & när vi kom ut så skulle Aleks röka. Så vi stod utanför Willys & då såg jag att det står "POLSKA" på en vägg. Jag skrattade & sa på skoj till Aleks att det måste vara någon som Rubi känner som klottrat det. Aleks svarade med att det måste varit en jävla bög... Precis när han sa det går det förbi en kille (han kollade konstigt på oss) som inte går att hitta en enda stil på, utan flera. Han såg polsk/rysk ut, hade skinnjacka & solglasögon på sig, gick väldigt feminimt. Det stod typ maffia i pannan på honom, haha.
 
I alla fall så gick den killen in på Willys & kom sedan ut efter en stund igen. Han kom fram till oss & viskade typ "Om ni inte säger något så kan jag berätta att det var jag som gjorde det. Och ja, jag har pojkvän!". Haha, fatta vad jag & Aleks blev paffa. Vilken idiot går fram bara sådär?! Och hur fan kunde han höra när vi pratade om det? Han måste typ ha superkrafter, haha. Jag & Aleks har nog aldrig skrattat så mycket som då!
 
  • 2012-06-10
  • kl.19:45:44
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg