En dag med mamma & mormor. ( )
Hem Om mig Kontakt

En dag med mamma & mormor.

Har varit & shoppat med mamma & mormor idag. Blev att köpa två linnen på Gina Tricot för min del. Alla deras linnen har sjukt dålig kvalité, men dom är billiga. Så får ändå köpa därifrån... Drog in en snabbis på Biltema också. Älskling ville ha en sådan där färg till baklyktorna på bilen. Förstår inte anledningen, men haha. Köpte en sådan burk & fyndade tre stycken lådor fryspåsar samtidigt. Det var det jag köpte!

Vi var även & åt lunch ute. Blev kycklingschnizel med pommes, gott. Sedan köpte vi glass & satt vid havet. Mysigt! Vädret har ju varit underbart idag, så man får passa på. Hade jag varit hemma hos mina föräldrar så hade jag lätt lagt mig & solat med rapsolja, haha. Men sånt kan jag inte göra här...

  • 2012-06-20
  • kl.17:41:26
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg