Handlat inför midsommar (y) ( )
Hem Om mig Kontakt

Handlat inför midsommar (y)

Tog bussen för att storhandla idag. En midsommar utan alkohol är fan inte rolig. Och visst, jag har redan alkohol hemma. Jag har två liter Absolut Vodka, en dyr champagne & äckligt vin. Inte något som jag föredrar att dricka på midsommar. Så blev en sväng in på Systembolaget. Fick med mig en bag in box & tre stycken cider. Perfekt! Blev sedan Coop Forum för att köpa viktiga matvaror som bröd, skinka osv. Köpte även tre stycken fruktsodaflaskor för att blanda med. Gick in på Apoteken också för att köpa vätskeersättning (perfekt för att slippa bakfylla!). Sist gick jag in på Ica Maxi för att köpa mat för ikväll & det gick väldigt bra.

Var en helvetes väg hem med alla kassarna. Hade två påsar från Systembolaget, två från Coop Forum & en från Ica Maxi, plus min handväska. Det såg nog ganska roligt ut när jag släpade hem allt, haha.

  • 2012-06-21
  • kl.17:32:00
  • Kategori: Allmänt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-26 kl.11:23:17
    Så söt :)
    Svar: Tack :)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-26 kl.11:23:56
    Jag håller helt me dej, det ska vara cider på midsommar :))
    Svar: Precis! (y)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-26 kl.12:12:54
    Min fina bitch<3
    Svar: Tack Bitch2 <3
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg