Vad händer nu då? ( )
Hem Om mig Kontakt

Vad händer nu då?

Nu ska jag hoppa in i duschen. Och ja, jag måste verkligen hoppa. För badkaret är så sjukt högt & jag har korta ben, haha. Måste se ganska roligt ut, tur att ingen ser mig. Blir att tvätta håret (intressant!) & fixa ansiktet. Har fått finnar då jag inte mått så bra i veckan. Kan också berätta att vattnet här hemma hos mig inte går att dricka. Usch & fy! Det ska enligt Lukasz vara klor i det, plus att det smakar jävligt mycket järn. Suck...

Ikväll blir det att ta det lugnt. Har ont i magen som fan. Jag ska dock äta kinesiska kräftor som en belöning. Varför jag ska belönas orkar jag inte gå in på. Det är min ensak! Något som däremot är roligt är att Lukasz vill testa kräftor nu. Så i sommar blir det att ha kräftskiva med honom, haha. Ska även försöka få med honom till Smögen för att köpa krabbor också. Mysigt ♥

Mot det blodiga badrummet,haha...

  • 2012-06-24
  • kl.18:25:57
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg