Tvättankan är igång, haha. ( )
Hem Om mig Kontakt

Tvättankan är igång, haha.

Jag håller på att tvätta för fullt, haha. Lukasz tror inte ens att jag gör det? Men jag är ganska duktig idag. Faktiskt är det roligt att tvätta. Som tur är så finns hiss i huset, så slipper springa upp & ner i alla dessa trappor. Två av tre tvättmaskiner fungerade, jippey. Men skulle ändå bara tvätta en svart tvätt & en vit tvätt. Perfekt! Nu ligger den svarta tvätten i torktumlaren. Och vet ni? Jag var tvungen att ringa till min pappa för att fråga hur en torktumlare såg ut. Snacka om att jag aldrig umgåtts med en torktumlare, haha. Lite pinsamt, men nu vet jag hur en sådan ser ut. Fast det tar jävligt lång tid för tvätten att bli torr...

  • 2012-06-28
  • kl.13:31:25
  • Kategori: Allmänt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-30 kl.00:30:55
    Ofta du inte tvättat tidigare?
    Svar: Jo, det har jag gjort..
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-30 kl.09:14:52
    Du har en trevlig blogg :)
    Svar: Tack :)
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg