Tack för att ni bryr er ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Tack för att ni bryr er ♥

Tack för alla gulliga kommentarer! Blev verkligen superglad att läsa dom. Ni läsare betyder mycket för mig, även fast jag inte ens känner er. Men era ord gör mig på bättre humör, tack!

Jag har den bästa pojkvännen & dom bästa vännerna. När allt är skit så ställer dom upp till 100%. Ja, även när det är bra. Men har fått så många sms idag av mina underbara närmsta. Tack till er också! Utan er så hade jag inte stått upp idag. Jag kanske inte ens hade levt? Men det gör jag & det är tack vare er. Jag älskar er alla! Era sms idag har varit så fina. Det gjorde min dag... Tack speciellt Adnan som träffade mig imorse & pratade en stund. Tack Lukasz som står ut med mina damputbrott. Tack Melissa för din humor. Tack ALLA mina vänner för att ni finns där ♥

image description






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg