Studentfesten igår (y) ( )
Hem Om mig Kontakt

Studentfesten igår (y)

Igår var det studenten för dom i Skövde. Söta Adina tog studenten & det skulle firas. Dock var jag aldrig med vid själva utspringet. Men efterfesten var jag med på, grymt! Adina dricker ju inte alkohol, så det blev mer till oss andra, haha. Man undrade varför vissa ens var där? Men aja... Adina hade roligt & det var viktigast. Jag & hon cyklade till affären & jag var hela tiden rädd för att snuten skulle stanna mig. Jag var inte full , haha, men bra onykter.
 
Vi var lite överallt i Skara; hos Eddi, krogen & sedan hos någon jag inte ens kan namnet på. Man satt aldrig med tomma glas, vilket var konstigt. Jag märkte inte ens vem det var som fyllde på hela tiden? But who cares? Jag var på festhumör! Nu blir det fan lugnt ett tag framöver...
 
  • 2012-06-09
  • kl.12:43:05
  • Kategori: By night





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg