Snart flyttar Flisan. ( )
Hem Om mig Kontakt

Snart flyttar Flisan.

Min älskade häst flyttar närmare mig helgen efter midsommar. Jippey! Hon slipper Skeby, skönt för mig. Har mått fruktansvärt dåligt över att Flisan har stått där. Plus att jag har missat två månaders ridhus. Alltså har jag gått minus, suck. Men nu i det nya stallet så finns en stor paddock & ett ridhus. Kan det bli mer än perfekt? Det finns inga hoppdagar, utan man får hoppa när man vill. Så bra! Jag tror det kommer bli bättre än alla andra stall jag varit i.
 
  • 2012-06-18
  • kl.19:38:59
  • Kategori: Stallet


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-19 kl.12:37:08
    din häst är så fin malin :D
    Svar: Visst är hon :)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-19 kl.12:37:56
    Tråkigt att du missade att rida i ridhuset, vad är det för stall du stått i? :(
    Svar: Jaa!! Blev så jävla lack :( Ett stall utanför Lidköping..
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-19 kl.12:38:27
    Gott och duscha :)
    Svar: Haha aa :D
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg