Skrivit in mig på Arbetsförmedlingen nu då... ( )
Hem Om mig Kontakt

Skrivit in mig på Arbetsförmedlingen nu då...

Var på Arbetsförmedlingen idag & skrev in mig. Hade en jävligt dålig "handledare" som inte visste något om jag skulle få högre CSN-bidrag. Hon var inte påläst ett dugg! Men vi gick igenom rätt mycket ändå, fast förstår inte varför. Måste gå på ett informationsmöte som jag inte ens vill gå på? Jag får ändå inga pengar inom tre månader, så varför i helvete ska jag sitta på ett möte mitt i sommaren? Usch & fy för Arbetsförmedlingen!

Men lite roligt var det ändå, för jag snackade skit om Uddetorp. Hon hade hört flera som hade klagat på den skolan, haha. Så kan det gå om man är en av Sveriges sämsta skolor. Det var elever från både hästhållning & jordbruk som hade klagat inför henne. Duktigt Uddetorp, fortsätt att förstöra ungdomars framtid!

  • 2012-06-27
  • kl.14:25:00
  • Kategori: Skolan





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg