Saknar sommaren 2011 ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Saknar sommaren 2011 ♥

Fan vad jag saknar sommaren 2011. Jag önskar att jag kunde vrida tillbaka klockan. Jag & Melissa hade hur roligt ihop som helst. Jag var tillsammans med min granne & vi hade sjukt roligt också. Synd att man inte kan återuppleva allt & även kunna ändra det som gick fel. För det måste varit mitt fel... Varje dag tänker jag på besluten jag tog! Om jag inte hade varit så jävla feg så kanske jag hade varit gift idag. Who know's?
 


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-19 kl.12:39:29
    Jag saknar den tiden också Malin! Ibland gör man dåliga val i livet :( Tyvärr är det så! Men har du försökt ordna upp det? :)
    Svar: Mm.. Jag har försökt & tror att det kanske går att leva som vi gjorde då. Vi hade så jävla roligt :) Men denna sommaren kan bli lika rolig?
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-19 kl.12:40:01
    Kanske varit gift nu? :oooo
    Svar: Ja, haha :)
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg