Regn, regn, regn... ( )
Hem Om mig Kontakt

Regn, regn, regn...

Det har regnat hela dagen idag, suck. Jag är även sjuk, har feber & är förkyld. Men det hindrade inte mig från att ta bussen & handla. Måste ju göra det, för min pappa kan inte skjutsa mig här. Det känns faktiskt jätteskönt att han inte är så nära! I alla fall när det gäller att skjutsa mig överallt med mera. Får lära mig att ta mer ansvar... Hoppas att det sluta regna snart & att solen kommer fram.

  • 2012-06-25
  • kl.21:30:00
  • Kategori: Allmänt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-26 kl.10:43:24
    Ibland måste man göra vissa saker fastän man är sjuk. Hoppas du är bättre idag :) Kram Matilda
    Svar: Ja, det är så..
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-26 kl.10:44:12
    Hej :) Vilka fina bilder :) Vad har du för kamera?
    Svar: Hej, tack! Jag använde min systemkamera i detta inlägget. Det är en Nikon D31 (om det heter så).
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-26 kl.10:46:14
    ja såg att du fått igång din blogg igen. det har varit jobbigt att inte kunna läsa den på ett tag :( du får mig att må bra och känna mig stark <3 skulle du kunna skriva mer om den dåliga tiden? har mailat dig oxå, förlåt om ja tjatar :( <3<3
    Svar: Ja, nu är bloggen igång igen.. Äntligen! Det var roligt att läsa att jag fått dig att må bra tack vare min blogg. Ska gå igenom alla mejl idag, så du får ett svar där med :) Jag tänkte skriva lite om den "dåliga tiden" snart faktiskt.
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-26 kl.12:14:14
    Krya på dej<3
    Svar: Tack <3
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg