På fredag flyttar jag :) ( )
Hem Om mig Kontakt

På fredag flyttar jag :)

Då var det bestämt! På fredag flyttar jag & slipper jävla skit Skara. Underbart! Dock kommer det bli tomt utan vännerna. För Melissa kan ju komma & gå som hon själv vill. Jag kan också alltid ringa folk så kommer dom typ direkt. I min nya hemstad så kommer det inte bli så... Visst, jag kommer fortsätta att jobba som DJ Assistant då företaget har sin bas där. Men det blir ändå inte samma sak. Kommer givetvis att åka & hälsa på dom bästa någon gång, men inte ofta tyvärr. Jag är ändå glad att jag får flytta! Kommer sakna mitt helkaklade badrum, för det nya är bara halvkaklat & inte alls stort.

  • 2012-06-11
  • kl.13:30:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg