Om min pojkvän ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Om min pojkvän ♥

Om din pojkvän:
Du är tillsammans med? Lukasz
Hur gammal är han? 20, snart 21.
När fyller han år? 2 november
Vart bor han? I Sverige
Ögonfärg? Blå
Har han piercat sig någon gång? Ja
Har han druckit? Ja
Han han rökt? Nej, det tror jag inte.
Vad har han för färg på rummet? Blå
Har han några syskon? Ja, en bror.
Vad skulle han göra om han vann en miljon? Spendera dom på en dag.
Har han någon fobi? Att ramla när han är full & ormar.
Är han beroende av något då? Träning & att jobba.
Är han envis? Ja, det är han nu för tiden.
Vad heter hans föräldrar? Jag vet, men det är privat.
Vad gör han på helgerna? Är med mig, tränar eller sover.
Beskriv honom med två ord? Bäst & underbarast ♥
Skulle han bli en bra pappa? Det tror jag faktiskt.

Dina tankar:

Varför blev du tillsammans med honom? För jag gillade honom.
Föll du för honom direkt? Ja, det kan man väl säga.
Du har slagit honom? Ja, men bara på skoj.
Du har roligt med honom? Ja
Du skulle kunna bo med honom? Ja, om han inte är i köket.
Du vet någonting om honom? Ja
Du har gjort ett sugmärke på honom? Ja
Säg ett ord du känner för honom? Kärlek
Vad är det finaste han sagt till dig? Att han älskar köttbullar ♥
Får du fjärilar i magen när du ser honom? Nej, jag får polacker (är ej gravid).
Är du svartsjuk på andra tjejer? Nej

Om er:
Hur träffades ni första gången?
På Skara Busstation.
Bor ni långt ifrån varandra? Ja, men snart betydligt närmare.
När blev ni tillsammans? 21/3-12
Hur länge har ni då varit tillsammans? Snart tre månader ♥
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Ja, men inte mycket.
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? Komedi & skräck
Har ni sovit över hos varandra? Han har sovit hos mig.
Har ni bråkat? Nej
Vem håller fjärrkontrollen? Jag!
Vad har ni gemensamt? En hel del, men det är inte allt.
Har ni samma åsikter om saker? Ja, men inte om allt.
Planerar ni framtiden ihop? Klart man ser framåt i tiden.
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? Hello, hela livet?
Hur länge kommer ni vara tillsammans? Det vet man aldrig.

Sista frågan:
Gillar du honom?
Nej, jag älskar honom ♥
  • 2012-06-06
  • kl.12:00:00
  • Kategori: Kärlek





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg