Nya planer för framtiden :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Nya planer för framtiden :)

Har precis kommit hem från min "nya" skola. Ska ju läsa upp betyg i höst & dom ville träffa mig för vägledning. Jag hade ju bara tänkt att läsa upp några ämnen för att bli väktare, men så är inte fallet nu. Så nu i höst ska jag läsa upp kärnämnen & några andra mindre kurser. Till våren ska jag gå omvårdnadsutbildning, ska bli riktigt roligt. Ni som känner mig vet väl att jag kom in på omvårdnadsprogrammet först när jag valde gymnasium? Men så valde jag media & ah, ni minns nog. Så min framtid kanske är att bli sköterska eller ambulansförare, precis som jag ville bli när jag var liten. Man vet aldrig, men utbilda mig ska jag göra. Tjohej!

Ska ringa till CSN för att få ordning på studiebidrag imorgon. Måste även gå till Arbetsförmedlingen & skriva in mig, då får jag högre studiebidrag. Det lät jävligt konstigt, men varför inte? Hoppas verkligen att jag får mer cash...

  • 2012-06-26
  • kl.16:33:29
  • Kategori: Skolan





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg