Ny möblering i lägenheten! ( )
Hem Om mig Kontakt

Ny möblering i lägenheten!

Nu har jag ingen sängram längre, jihoo! Sover bara på madrassen nu, den ligger på golvet. Jag, Melissa, Sam & Rubi slet med dessa jävla skruvar i sängramen. Eller ja, det var bara jag & Melissa som gjorde arbetet. Sam stod bredvid & skrattade. Rubi kollade på oss som om vi var dumma i huvudet (han jobbar som hantverkare). Men till slut fick vi bort skruvarna & sängramen plockades isär.

Sedan har vi dammsugit, fast att byta påsen var ett mysterium. Jag ringde pappa som inte förklarade på ett bra sätt. Men Melissa använde våld (som vanligt) & fick påsen på plats i dammsugaren, haha. Blev även att tvätta golvet, fast det blev inte lika bra som när min städerska Lukasz gör det. Jag & Melissa är ändå grymma!

  • 2012-06-01
  • kl.20:56:20
  • Kategori: Allmänt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-03 kl.23:48:59
    Så bra de blev :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-03 kl.23:59:23
    Du verkar ha allt? En städerska å en hantverkare? :p Hur du har råd?
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-04 kl.00:00:44
    Ja, tjejer kan ;)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-04 kl.00:02:40
    Jag betalar "städerskan" i natura då det är min pojkvän ;) Hantverkaren gör ändå inget, då blir det ingen lön :(



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg