Mitt liv är bättre än andras! ( )
Hem Om mig Kontakt

Mitt liv är bättre än andras!

Jag är så lyckligt lottad i livet. Även fast det är svårt ibland så kan jag inte sluta att älska livet. Jag har allt som man kan önska sig! En underbar pojkvän, en häst, två kaniner & massor av saker. Jag får ALLT jag pekar på, men jag pekar inte heller på allt? Många ogillar mig pga att jag är så bortskämd. Men jag kan inte hjälpa det? Det är inte mitt fel att jag är bortskämd. Sedan kan inte alla vara lyckligt lottade. Tycker det är sjukt fel av horor som hatar mig för det. Synd att ni inte kan fixa era egna liv istället för att klanka på oss som har råd. Men jag ska inte vara elak mot er... Era liv är så pissiga ändå så snart kommer ni att begå självmord. Vet ju att några redan har försökt, haha? Med detta vill jag säga att mitt liv är bättre än de flesta människors. Och har ni åsikter om det så kan ni gå & göra lite självskada för att lindra smärtan. Puss på er & hoppas livet på soptippen är okej!






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg