Mitt hjärta tillhör Lukasz ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Mitt hjärta tillhör Lukasz ♥

Jag älskar min underbara pojkvän så mycket. Han förstår mig. Han finns alltid där. Han är bäst! Lukasz försöker inte att vara någon annan, vilket många killar försöker idag. Han är sig själv hela tiden & hans humor är den bästa. Vi har väldigt lik humor, i princip likadan. Det tycker jag är viktigt i ett förhållande. Tycker inte ni det?

I alla fall så vill jag alltid vara tillsammans med Lukasz. Man vet aldrig vad som händer, men man kan alltid hoppas. För mig är han livet, jag lever för Lukasz. Men jag kommer inte dö ifall vi skulle gå skilda vägar. Fast jag vill inte tänka på "vad som kan hända". Jag lever här & nu. Jag tar varje dag som den kommer & tillsammans med Lukasz är jag stark. Kocham cię ♥

image description

  • 2012-06-03
  • kl.23:44:22
  • Kategori: Kärlek


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-05 kl.00:24:31
    Eran kärlek är äkta Malin! :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg