Midsommarfirandet :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Midsommarfirandet :)

Dagen efter midsommar då... Ja, det känns faktiskt! Glömde ta Resorb innan jag gick & la mig, haha. Så jag får stå ut med bakfylla. Men så farligt var det ändå inte, jag minns ju allt? Vi hade väldigt roligt, både på campingen & hemma hos mig. På campingen spelade vi fotboll & volleyboll med några danska killar. Och dom berömde mig för att jag kunde danska, haha. Lite skumt med tanke på att när bodde i Danmark så kunde jag inte ett skit? Melissa tog fotbollen på allvar, som vanligt, & det var lite jobbigt. Det enda man hörde var "jobba hem" & gjorde man inte det så fick man en ond blick. Jag blev lite ledsen, buhu. Så jag kom på att jag skulle öppna mina superkrafter & göra "tigerklor" på Melissa. Och vet ni vad som hände då? Jo, jag blev utvisad. Suck. Men roligt var det, haha.

Vi kunde tyvärr inte sova i tält på campingen. För det började spöregna som fan! Våra tält ramlade ihop för dropparna var så hårda. Plus att mitt & Melissas tält läcker in, haha. Vi har varit med om att det blivit en bassäng där inne tidigare. Så vi beslutade att åka hem till mig för att festa & sova. Det var "lite" torrare inne hos mig, haha. Vi körde något konstigt spel som handlade om att man skulle dricka om man förlorade. Jag förstod inget, men dricka fick jag göra, haha. Så det blev en bra midsommar, förutom regnet!

  • 2012-06-23
  • kl.13:05:22
  • Kategori: By night


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-26 kl.12:15:51
    Så trevlig midsommar :D<3
    Svar: Mm, men dom jag älskar mest <3
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg