Yrsel förstörde min dag... ( )
Hem Om mig Kontakt

Yrsel förstörde min dag...

Vaknade imorse & kände mig riktigt dålig. Förstod inte vad det var... Kändes som om jag ätit massor med Propavan (sömntabletter). Men jag äter inte mediciner längre då jag inte behöver det. Jag är inte psykiskt sjuk & har aldrig varit det? Behövde bara prata med någon då det hände mycket i livet. Men ändå stoppade dom i mig medicin... Oj, det blev lite utsvängt. I alla fall så reste jag mig ur sängen & gick till badrummet. Det var som om hela huset lutade. Fy fan vad snurrigt allt var! Sedan mådde jag riktigt illa & spydde. Tänkte att det kanske var något jag åt igår? Men tror inte det var så i detta fallet. Har haft flera konstiga symptomer idag, men orkar inte skriva alla här. Kollade på nätet om det var farligt. Hamnade på 1177 hemsida & läste att om man har liknande symptomer som jag hade så skulle man ringa 112 omgående. Men tror ni att jag orkade göra det? Nej, jag var för yr.

Har legat i sängen i princip hela dagen. Varit yr, mått illa & haft ont i ryggen. Nu är det lite bättre, men är fortfarande dåsig på något sätt. Ska försöka att komma ut lite idag. Alla säger ju att frisk luft gör en bra? Har inte heller någon matlust, men vet att jag måste äta. Funderar på min favoriträtt då jag har lite extra cash i plånboken...






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg