Lådan med kosmetika upplockad! ( )
Hem Om mig Kontakt

Lådan med kosmetika upplockad!

Idag har jag fortsatt att packa upp. Blev lådan med kosmetika & jävlar vad saker det var där i, haha. Kom också på (igen) att jag har alldeles för litet badrum. Behöver ett riktigt stort för att få plats med alla mina saker. Har över 30 olika parfymer, 50 olika hudkrämer & hur mycket smink som helst. Ja, det blir så att man plockar på sig genom livet. Men jag älskar det!

Skulle vara ganska roligt om jag bodde ihop med någon kille. Stackars honom i sådana fall, haha. Bara massa kosmetikaprylar överallt. Men det får den killen tåla som jag kommer bo ihop med i framtiden. Är man tjej så har man många rättigheter!






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg