Ingen älskling bredvid mig när jag vaknade... ( )
Hem Om mig Kontakt

Ingen älskling bredvid mig när jag vaknade...

Att vakna utan älsklingen imorse var jobbigt. Ingen att störa, haha. Ibland är jag elak... Men mest saknar jag den polska kedjan. Tänker inte avslöja här vad det är, för det är hemligt. Typ! Det är en sak mellan mig & Lukasz. Jag hoppas att jag får träffa honom snart igen. Kanske i helgen? Kanske inte? Det beror på om han jobbar eller inte. Jag kan säga såhär till alla fjortisar där ute; rör ni så dör ni. Arggghhh!

  • 2012-06-04
  • kl.12:38:00
  • Kategori: Kärlek


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-05 kl.00:19:22
    Jag förstår inte varför tjejer vill förstöra för andra? Det är inte roligt för någon! :( Jag hoppas ert förhållande håller :)



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg