Idag finns det saker att göra... ( )
Hem Om mig Kontakt

Idag finns det saker att göra...

Godmorgon! I natt har jag faktiskt sovit, vilket jag behövde. Inte så lätt när livet inte fungerar för mig... MEN DET SKA GÖRA DET! Folk kan säga vad dom vill, men jag vet sanningen. Mina närmsta vänner bryr sig i alla fall, vilket jag uppskattar. Även fast dom inte förstår allt så försöker dom. Älskar er, det vet ni.
 
Har en hel del att göra idag, så blir skönt att tänka på något annat. Ska även prata i telefon mer än vanligt med min älskade pojkvän. Eftersom det är en röd dag idag (nationaldagen, who cares?) så är han ju ledig. Jippey! Saknar honom & vill ha honom här nu. Men ja, det blir svårt. Snart kommer vi att träffas igen, får längta tills dess då.
 
Nu ska jag kliva upp ur sängen & få i mig lite frukost...
 
  • 2012-06-06
  • kl.09:22:16
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg