Ibland dyker goda saker i livet upp :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Ibland dyker goda saker i livet upp :)

Livet har ibland något gott med sig, som idag. Det är till 95% bestämt att jag kommer att ha två hästar i sommar. Flisan flyttar till ett annat stall (jippey, jag kan rida!) & hon får sällskap av en ponny som jag också kommer ställa dit. Och det är inte vilken ponny som helst... Nej, det är min fd ponny Rambos Ramonas halvsyster. Det är underbart! Jag längtar tills allt blir bestämt. Då kommer det bli mycket ridning i sommar. Jag & Lukasz kan rida tillsammans i paddocken. Även uteritter kommer det bli ihop med pappa. Jag vill flytta Flisan NU från Skeby!
 
Undra om detta är något som Ramona har sänt? Sjuk tanke kanske, men man vet ju aldrig. Hur ofta händer det att man förlorar sin bästa ponnyvän & sedan ska man ha hem hennes halvsyster? DET ÄR ETT MIRAKEL!
 
  • 2012-06-08
  • kl.02:40:03
  • Kategori: Stallet





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg