Godnatt på er :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Godnatt på er :)

Ska slänga mig i soffan & se på en film nu. Kanske smsa med lite folk också. Har ju haft sjukt roligt på msn med Adnan nu ikväll. Synd om lilla pojken som ingen vill skriva med, haha. Vi har bäst humor & det kan ingen förstöra.

Imorgon ska jag ta tag i att packa upp alla mina saker. Står flyttlådor överallt i min lägenhet. Inte så roligt, men samtidigt så måste jag ju snart packa ner allt igen. För älskling ska ju måla om hela min lägenhet. Tur att man har en händig pojkvän. Ska också fortsätta söka jobb. Har ju flera kontakter som känner någon som jobbar i samma stad där jag bor nu. Så bra! Aja, vi hörs imorgon sötnosar.
 
  • 2012-06-18
  • kl.22:23:27
  • Kategori: Allmänt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-19 kl.01:10:15
    Vad långt hår du fått :))
    Svar: Tack :)
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg