Första morgonen i nya lägenheten. ( )
Hem Om mig Kontakt

Första morgonen i nya lägenheten.

Sitter i mitt nya kök & har toning i håret. Trivs som bara den i min lägenhet, men inte med grannarna eller att det är så lyhört. Har inte sovit något i natt typ pga att grannarna har bråkar med sina småbarn. Kul, eller inte. Det är fan värre än i Skara! Men eftersom jag trivs med min lägenhet så tänker jag inte flytta på ett tag. Sedan är det inte jag som ska flytta, utan dom som stör. Vi har ju en störningsjour, så blir väl att kontakta dom nästa gång. FÖR FOLK VILL SOVA!

Aja, nu ska jag vänta på att toningen blir klar. Ska även lägga upp några bilder på lägenheten (som den ser ut nu). Varning! Lukasz ska måla alla väggarna, plus att vi ska renovera det mesta i den. Så bilderna är inte fina just nu. Ser ut som om en psyksjuk tant har bott här. Men det ska se ut som om jag bor här, haha.


  • 2012-06-16
  • kl.15:26:25
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg