Ett förlåt måste väl räcka? ( )
Hem Om mig Kontakt

Ett förlåt måste väl räcka?

Det finns en människa som jag saknar riktigt mycket. Idag är vi ovänner, tror jag? Fast det han gjorde mot mig & en annan var fan stört. Men alla kan göra fel... Nu vet jag att han är tillbaka i Sverige. Han hade ropat något till min vän, men vet inte vad det var. Jag ska i alla fall försöka prata med honom & fråga om vi ska börja om på nytt. Inte som ett förhållande, utan som vänner. Jag vill inte byta ut Lukasz mot någon? Men att vara vänner skadar inte. Vi hade sjukt roligt när vi umgicks. Jag hoppas det kan bli så bra igen...

En bild från våran tid.

  • 2012-06-04
  • kl.16:00:00
  • Kategori: Kärlek


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-05 kl.00:16:57
    Jag minns det också Malin! Vi hade roligt med honom :) Hoppas det löser sig! Men jag vill läsa om bra saker nu! :) <3
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-05 kl.00:17:44
    Är du från albanien? Trodde du va rysk?
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-05 kl.00:20:56
    När jag mår bra = bra & glada inlägg

    När jag mår dåligt = dåliga & sorgsna inlägg
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-05 kl.00:22:08
    Nej, jag är inte från Albanien. Det är inte min flagga!



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg