En inflyttningspresent från vännerna :) ( )
Hem Om mig Kontakt

En inflyttningspresent från vännerna :)

Har jag inte världens bästa vänner? När Wozi kom för att hämta mig igår så hade med sig en inflyttningspresent från "alla tuffa i Valhall". Jag blev så sjukt glad! Det var isformar så man kan göra shotglas av is, tre stycken drinkmixar, en shotmix & en skylt där det stod FYLLEKÖRNING. Passar ju bra nu när jag övningskör, right? Så söta dom är mot mig. Tack & puss på er godingar ♥

  • 2012-06-23
  • kl.15:00:00
  • Kategori: Allmänt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-26 kl.10:51:31
    Vilka var med på den? :) Du har inte fått min än!
    Svar: Det var Wozi, Melissa, Sam & Rubi :)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-26 kl.11:21:41
    funkar dom shotglasen i is? :p
    Svar: Jag har inte testat att dricka ur dom än, men dom har blivit is iaf :)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-26 kl.11:22:34
    är den energy drink god? :)
    Svar: Ja, den är helt okej :)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-26 kl.12:12:26
    Det va så lite så :)<3
    Svar: Inte alls "så lite" :O <3
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg