Drömde att jag blev nedslagen & kidnappad. ( )
Hem Om mig Kontakt

Drömde att jag blev nedslagen & kidnappad.

Godmorgon! Hade världens sjukaste dröm i natt. Det började med att det stod i tidningarna om ett farligt gäng som slog ner folk bara sådär. Jag tänkte inte så mycket på det, utan levde som vanligt. Var tillsammans med Lukasz, men just då var vi inte med varandra. Jag var ute i Lidköping själv & satte mig på en bänk. En kille kom emot mig med ett fruktansvärt leende på läpparna. Och för att gå tillbaka till verkligheten; jag försökte vakna! Men det gick inte... Denna killen kom närmare & närmare mig. Jag visste att allt skulle gå åt helvete, så jag hukade mig i drömmen. Jag vet ju att dödar någon mig i drömmarna så vaknar jag. Men tydligen så dog jag aldrig, utan blev bara rejält nedslagen.

I drömmen så vaknade jag i en främmande lägenhet. Killen som slagit ner mig kom fram till mig & presenterade sig. Jag hade blivit kidnappad & var tvungen att spela hans flickvän. Sjukt, jag vet! Men jag väljer inte mina drömmar... I alla fall så hade jag min mobil i fickan i drömmen. Jag smsade till Lukasz vad som hänt & att jag inte visste vart jag var. Killen hotade med att döda mig om jag berättade för någon vart jag var. Så jag levde som hans flickvän i flera veckor. Jag minns inte vad som hände senare, för jag tvingade mig själv att vakna.

image description

  • 2012-06-01
  • kl.11:15:00
  • Kategori: Medialt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg