Älskar glass året runt ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Älskar glass året runt ♥

Minns ni när jag bodde i Danmark? Då åt jag en otroligt god glass från Carte d'Or. Det var smak av choklad med ljuvliga chokladbitar i. När jag sedan kom tillbaka till Sverige så fanns den inte här. Typiskt tänkte jag! Men nu när jag har flyttat så hittade jag den i affären. Så blev att fylla på ett lager i frysen ifall affären får för sig att sluta sälja godingarna. Nu har jag ett tag framöver, haha.

  • 2012-06-25
  • kl.23:48:59
  • Kategori: Allmänt


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-26 kl.10:40:43
    Den glassen är god :) även med yoghurt :)
    Svar: Nja, yoghurt är inte min grej :(
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-26 kl.10:41:24
    ohhh här gillar man glass ;) ha en bra dag <3
    Svar: Haha, jag ÄLSKAR glass (y) Dsm <3
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-26 kl.10:41:56
    Jag kommer o äter upp dom senare! :)
    Svar: Gör det, when? :)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-06-26 kl.12:13:26
    Mums ;)
    Svar: Såååå gott <3
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg