60 ärliga frågor om mig. ( )
Hem Om mig Kontakt

60 ärliga frågor om mig.

1. Vad är ditt mellan-namn? Har inget.
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Det jag heter.
3. Är du i ett förhållande nu? Ja
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Lite mer än tre månader.
5. Vem var du tillsammans med sist? Lukasz, vi är tillsammans nu.
6. Får man fråga varför det tog slut? Det har inte tagit slut än.
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja
8. Vem vet mest om dig? Jag själv.
9. Vad gör du på fredagskvällar? Festar, är med vänner eller är med Lukasz.
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Jag saknar dig.
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Privat fråga!
12. Har du någonsin varit full? Ja
13. Har du testat droger? Jag har gått på starka mediciner.
14. Röker du? Nej
15. Snusar du? Nej
16. Saknar du någon just nu? Ja
17. Hur mår du idag? Sådär, har mått bättre.
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Minst en...
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Var på grillfest hos Eddi.
20. Bästa minnet från sommaren? Förra året var att jag träffade Qamil.
21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Danmark
22. När var du där? Maj
23. Är du rasist? Nej
24. Har du helt svenskt ursprung? Nej
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Europa
26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Utländska såklart (y)
27. Ser du fram emot någonting just nu? Nej
28. Sköter du skolan? Nej, men ska göra det när jag börjar komvux i höst.
29. Vad hade du för betyg förra terminen? Mest VG!
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG+
31. Vilket ämne var det? Sexualkunskap, haha.
32. Har du fått IG på ett prov? Ja, många gånger.
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Ja
34. Anser du dig vara intelligent? Bara när jag är full.
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Sommaren 2011, bortsett från olyckan.
36. Vilken va den värsta tiden då? 2008-2010
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på något sätt? Ja
39. Har du haft sömnproblem? Ja
40. Hur ofta gråter du? Beror på.
41. Vad gör du när du mår dåligt? Drar mig undan, vill sova.
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Vännerna ♥
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Ja, men inte nu.
44. Vilken klass går du i nu? Ingen
45. Vilken skola? Ingen
46. Har du varit otrogen någon gång? Ja
47. Har någon varit otrogen mot dig? Nej, inte vad jag vet.
48. Är du stolt över dig själv? Nej
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag står för det jag tycker.
50. Vad får du ofta komplimanger för? Mina ögon.
51. Har du lätt att få folk att skratta? Ja
52. Cider elller öl? Cider
53. Har du några talanger? Jag kan sjunga på fyllan.
54. Vet du om någon är kär i dig? Ja, det finns en del.
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Jag har inga syskon.
56. Vad står det i ditt senaste sms? "Det vi skrev ;-)"
57. Hur lång är du? 159 cm
58. Hur mycket väger du? Privat fråga!
59. Vilken storlek har du på kläderna? Det är olika beroende plagg.
60. Har du svarat ärligt? Ja


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg