Hittade mina gamla bantningspiller på nätet. ( )
Hem Om mig Kontakt

Hittade mina gamla bantningspiller på nätet.

Förr i tiden åt jag bantningspiller. Fick ett prov från ett företag & jag tackade självklart inte nej. Har alltid varit anti mot just bantningspiller då jag har hört att det förstör folks liv. Jag fick mina första bantningspiller år 2009. Började äta dom & trodde givetvis att inget skulle hända. Men redan dagen efter att jag börjat så blev jag piggare, fick känslan av att jag ville träna & kände ingen hunger. Jag levde enbart på mina bantningspiller & vatten i princip. Det var sjukt! Jag tränade på ett mindre gym, spelade fotboll & volleyboll, red mm. Har aldrig varit så aktiv & så pigg som då. Fick 100 tabletter & dom varade ju givetvis endast i 100 dagar, fast tror dom räckte längre då jag missade några dagar. När jag sedan skulle beställa mer så hittade jag dom inte. Bara en artikel om att just dom bantningspillren som jag hade ätit blev olagliga i Sverige & att det var spår av kokain i skiten. Shit, tänkte jag!
 
Nu, tre år senare, så vill jag börja med bantningspiller igen. Jag bryr mig inte direkt om vad dom innehåller, bara skiten fungerar. Så satt förut idag & letade efter några bra. Pris spelar ingen roll så länge tabletterna fungerar positivt. Tror ni inte att jag hittar mina gamla bantningspiller?! Jag blev både glad & ja, inte glad. Så har beställt hem dom nu från Tjeckien. Mums, nu ska det bli att knapra piller här & samtidigt bli fit for fight. Kan även skriva att det står ingenting om kokain på den hemsidan där jag beställde. Har även sökt på bantningspillrens namn & det finns ingenting om det längre. Kanske har dom tagit bort det? Eller så var det bara en myt...
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg