Varit på Smögen idag :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Varit på Smögen idag :)

Som varje sommar åkte jag & mina föräldrar till Smögen idag. Vi var tyvärr inte där så länge, men vädret var ju inte heller det bästa. Jag köpte två parfymer, varav en har jag tidigare använt. Den andra ville jag köpa för två år sedan, men då var jag så ung & dum. Ja, ni förstår nog att jag inte köpte den för två år sedan! Men i år tog jag tag i saken & köpte den. Underbar doft... Man ska egentligen köpa på sig hur många som helst, då dom är billiga, men ändå är det ÄKTA parfymer. Inte sådana där "eau de toilette" eller vad dom dåliga dofterna heter? Detta är "eau de parfum" & alltså äkta vara. Sedan bryr jag mig inte om det är toppklass märke. Bara parfymen luktar gott så kan jag använda den.
 
  • 2012-07-19
  • kl.19:06:00
  • Kategori: Resor


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-21 kl.14:53:23
    Fina flaskor :)
    Svar: Visst är dom :) Jag kollar alltid först på flaskorna innan jag luktar..
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-21 kl.14:54:35
    Många tkr så idag att man måste ha bra märken från kändisar. Men huvudsakern är att man gillar lukten :)
    Svar: Exakt! Det spelar ingen roll om Paris Hilton har gjort parfymen eller gamla tant Agda..
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-21 kl.15:04:00
    va kostar parfymer på smögen?
    Svar: 99:- (dom jag köpte)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-21 kl.15:06:15
    Hej! Fin blogg du har, läst den några tillfällen nu och är fast :) Vad luktar dessa? Ska åka till Kungshamn snart och då passar det bra att köpa på sig lite :) Kramar Sandra
    Svar: Tack så mycket :) Det är svårt att beskriva dofter genom text, men kan försöka. Den rosa luktar ungefär som Paris Hilton. Tror det ska föreställa en kopia av hennes, med tanke på flaskans utseende. Den luktar somrigt & sött. Den röda luktar EXAKT som sådana där kolasnören med en elefant på påsen. Vet du vad jag menar? Den doften slutar nästan aldrig lukta. Underbar parfym! Kram
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-21 kl.15:06:43
    då luktar du gott nu då ;)
    Svar: Yes ;)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-24 kl.13:57:40
    Ska vi inte ta o åka dit i sommar? :)
    Svar: Jo, men det kan vi nog göra :)
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg