Varit på Meddo & solat idag :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Varit på Meddo & solat idag :)

Har varit & solat idag på Meddo. Skönt som fan! Egentligen så får jag inte sola när jag använder Basiron, men skit samma. Vet andra som gör det & har inte märkt några problem hos dom? Eftersom jag solar i bra solarium så blir det dyrare, liksom 30 minuter kostar 100 kr. Jag vet inte hur mycket det kostade för mig idag, men jag bryr mig inte. Solade 21 minuter & jag blev ändå lite brun. Ska kanske sola mer imorgon eller på fredag, vet inte än. Har dock ingen lust att ligga still så länge, haha. Låg & smsade samtidigt som jag solade idag. Lyssnade även på musik, men mitt headset passar inte mina öron, så skiten åkte ur hela tiden. Vilka problem, haha!
 
Har även beställt ett sådant där VIP-kort på Meddo. Så ska ladda det med full pott så jag får mest rabatt. Sedan kan jag springa dit när jag vill & sola. Då jag gick på VUP så ville dom att jag skulle få ljusterapi. Dom gick med på att solarium var faktiskt mycket bra. Även fast jag inte går där längre så mår man ju bättre av att sola!
 





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg