Var i stallet där Ramona avlivades igår... ( )
Hem Om mig Kontakt

Var i stallet där Ramona avlivades igår...

Igår gjorde jag det värsta tänkbara. Jag åkte till stallet i Skeby, där min älskade ponny Ramona avlivades. Jag ville inte, men kände mig så sjukt tvingad. Därför gjorde jag det... Mådde så fruktansvärt dåligt när jag stod på parkeringen & en av katterna kom fram till mig. Han kände igen mig & det var jobbigt. Den katten är mysig & jag gillar honom, men det känns så jobbigt eftersom han var där då Ramona tog sina sista andetag. Sedan var det ännu värre när jag gick in i stallet. Jag vill egentligen inte ens skriva om det, men ni måste förstå att det är psykiskt jobbigt för mig att se platsen där Ramona var i sina sista minuter & sekunder. Jag ville dock inte se platsen där avlivningen skedde, det skulle jag aldrig klara av.
 
Så nu kommer jag gå på sömntabletter i några nätter. För tänker hela tiden på hur jobbigt det var att lämna Ramona i hennes box när tiden var inne. Allting spelas upp igen i repris! Därför blir det sömntabletter till max & jag kommer inte vara speciellt social. Förlåt, men ni som verkligen bryr er förstår mig.
 
  • 2012-07-01
  • kl.11:52:00
  • Kategori: Stallet


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-02 kl.18:48:05
    Uh förstår dig :(
    Svar: Hmm :(
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-02 kl.18:50:53
    Hur är det med dig? <3
    Svar: Med detta är det inte bra, men för övrigt mår jag helt okej :)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-02 kl.18:51:16
    hästen är så fin ;D
    Svar: Visst är hon :) Den finaste ängeln <3
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-02 kl.18:53:43
    De kanske ar svårt och jobbig :( men du är stark och klara de :) finns alltid har for dig :) <3<3
    Svar: Tack, dsm <3<3
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg