Tråkigt väder ute, jag besökte sjukhuset istället. ( )
Hem Om mig Kontakt

Tråkigt väder ute, jag besökte sjukhuset istället.

Får väl berätta om min tid på akuten idag också. Var mycket trevlig personal här! Fast jag tänker inte besöka dom så ofta, haha. Hoppas jag... Men i alla fall så är det så att jag har ett ben som "sticker ut" i handleden. Så fort man trycker där gör det sjukt ont. Verkar som om alla läkare älskar att skriva ut smärtstillande till mig. Jag som inte vill äta det tar ändå emot skiten. Men tar dom tabletterna endast på nätterna då jag sover. För jag vill inte att det ska förstöra mina dagar. Jag hade en norsktalande indier som läkare, haha. Förstod inte mycket av vad han sa! Men fick även prata med en ortopedläkare som tror att en sena i tummen är utdragen. Hästar alltså... Men det är INTE Flisans fel, för har inte ramlat av henne än!
 


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-17 kl.15:20:12
    Ett ben som sticker ut? :o
    Svar: Inte utanför huden :)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-17 kl.15:20:47
    Snygga skor till ridkläder! ;)
    Svar: Haha ;)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-17 kl.15:21:37
    Hur sticker det benet ut egentligen??!!!
    Svar: Inte utanför huden iaf..
    Malin Malekova



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg