Sommarförkyld :( ( )
Hem Om mig Kontakt

Sommarförkyld :(

Jag är sjuk & då menar jag typ förkyld. Har ont i halsen, är täppt & är allmänt hängig. Vet att man kan bli sommarförkyld, vilket många blir. Så nu är det väl min tur antar jag... Typiskt! Men ska krya på mig i sängen framför en bra film. Eller inte bara en, kommer se massor med filmer. Blir att ladda ner några nya också, för har typ sett alla.
 
Tur att mina piller från Tjeckien inte har kommit än, för då kan jag unna mig lite chokladglass med chokladbitar i. Mums, min favorit! Men måste äta lunch först, är hungrig. Fan att jag inte har en betjänt som kan laga mat åt mig. För när Lukasz är hos mig så är det ändå ingen som lagar mat. Och när det väl är någon som gör det så blir det jag. För vem vill ha bränd mat?
 
Inte direkt ny bild, men orkar inte ta någon ny.


  • ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-27 kl.21:01:05
    Du är alltid fin Malin! :)
    Svar: Tack, dsm <3
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-27 kl.21:01:36
    Har oxå varit förkyld, men de börjar ge med sej :)
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-27 kl.21:02:09
    söta malle ;)
    Svar: Glöm din dröm ;)
    Malin Malekova
    ${CommentAuthorLinkIf}
    2012-07-27 kl.21:09:12
    krya på dej ;D



    Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg